piątek, 29 marca 2013

Anoreksja - czy depresja ma na nią wpływ?

 Depresja, bulimia, w końcu anoreksja. Czy chory na depresję musi stać się anorektykiem? Nie. Rzadko który doprowadza się do takiego stanu. Niemniej trzeba bardzo uważać, a raczej zwracać uwagę na chorego na depresję. Szczególnie jeśli jest to osoba młoda. W skutek silnych zaburzeń depresyjnych możne dojść do deformacji myślenia i spojrzenia na samego siebie.

Oto jak myśli chora na depresję i anoreksję:
 
Ile trzeba ważyć, żeby być anorektyczką?

Oto wyniki BMI:
  • poniżej 15 - wyniszczenie
  • 15,0 - 17,4 - wychudzenie
  • 17,5 - 19,4 - niedowaga
  • 19,5 - 24,9 - waga prawidłowa
  • 25,0 - 29,9 - nadwagę
  • 30,0 - 34,9 - I stopień otyłości
  • 35,0 - 39,9 - II stopień otyłości
  • 40,0 i więcej - otyłość kliniczna 
Nie jest ze mną tak źle - mam 18!
Zagłodzona więc nie jestem.
Postanowiłam pić dziennie wellness - cóż może to cudo współczesnej medycyny zastąpi mi jedzenie.
Podobno anorektyczki widzą się w lustrze w nienaturalnie gruby sposób. Ja nie mam takiego odczucia. Wyglądam jak się należy. Tu i ówdzie bym sobie troszkę dodała, ale poza tym nie mam zastrzeżeń. Zresztą...kto mnie ogląda. Mojemu kotu jest wszystko jedno. Nie marudzi, że się obija o kości.

Lepiej być za chudym jak za grubym! 
To jest moja złota zasada. Nie uwzględniam niczego pomiędzy. Skoro dla większości otoczenia jestem za chuda, to niech tak zostanie.  Nie liczy się ilość. Małe jest piękne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz